vrijdag 14 juni 2013

Laatste voorbereidingsrit voor #passodellostelvio


De zon was niet van de partij wanneer ik deze morgen naar buiten keek. Op het programma: een korte rit met de beklimming van de Passo Foscagno(15km aan 6,1%), met de top aan de grens met Livigno.

Ik voelde duidelijk nog de inspanningen van de dag ervoor en besloot om de klim met een gemiddelde hartslag tussen 125 en 130 te beklimmen.

Na 1u12 kwam ik aan op de top, de benen waren ondanks een gemiddelde hartslag van 128 echt verzuurd :-(

Een deel van de groep besloot nog een extra col te beklimmen (Laghi di Cancano), maar voor meer informatie kan je niet bij mij terecht. Ik daalde onmiddellijk af naar Bormio om wat extra koolhydraten in een plaatselijke taverne te drinken :-(.

En nu hopen dat de benen morgen een stuk beter zijn...

Ciao

Geen opmerkingen: